ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

اتوار، 19 جون، 2016

میرا تعارف ۔ ممتازملک


السلام علیکم

🌹  میرا  اصل نام ۔ ممتازملک
🌹  تخلص ۔ ممتاز
🌹میں اکلوتی بہن ہوں - چار بھائی ہیں
🌹میرا نمبر - دوسرا
🌹پیدائش-. راولپنڈی
🌹تاریخ پیدائش -22 فروری
🌹سکولنگ.  گورنمنٹ گرلز ہائی سکول نمبر 2 مری روڈ راولپنڈی
🌹بی اے . پرائیویٹ
  مختلف کورسز۔
🌹شادی ہوئی . 1996ء 7جنوری
                   لاہور میں
🌹مستقل رہائش.  پیرس. فرانس  / 8 مارچ 1998ء سے
🌹بچے . تین .ایک بیٹا دو بیٹیاں
🌹مشاغل۔ لکھنا، مطالعہ کرنا، فلاور میکنگ ، ککنگ، ہوم ڈیکوریشن
🌹کورسز۔ سلائی، کڑھائی ، بیوٹیشن، ٹائپنگ ،
🌹ایک مذہبی ادارہ سی وابستگی ہر حیثیت میں کام کیا
16 سال تک.
بطور ٹیچر . کونسلر . سوشل ورکر. سٹیج سیکٹری .
جنرل سیکٹری .
🌹اس وقت کام کر رہی ہوں بطور
نعت خواں. شاعرہ. کالمنگار. ٹی وی ہوسٹ (پروگرام.انداز فکر )    (On desi tv) پر ...اس کے علاوہ بلاگر ہوں . آن لائن عالمی مشاعروں کی نظامت ۔ 
🌹شاعری . بچپن سے
🌹تخلیقات. 7 کتب
  3 شعری مجموعے۔  2 نثری مجموعہ ۔ 1 حمدیہ و نعتیہ مجموعہ کلام۔ 1 پنجابی مجموعہ کلام چھپ چکے ہیں
بنام:

1-  مدت ہوئی عورت ہوئے
     اردو شعری مجموعہ کلام (2011ء)
2-  میرے دل کا قلندر بولے
شعری مجموعہ کلام (2014ء)
3-  سچ تو یہ ہے
   کالمز کا مجموعہ  (2016ء)
4۔ اے شہہ محترم (صلی اللہ علیہ وسلم)
نعتیہ مجموعہ کلام  (2019ء)
5۔ سراب دنیا 
شعری مجموعہ کلام (2020ء)
 6- لوح غیر محفوظ
  مجموعہ مضامین (2022ء)
7- او جھلیا 
 پنجابی شعری مجموعہ کلام (2023ء)

❤زیر طبع کتب ۔ 7
1۔ کوٹیشنز کا 1 مجموعہ کلام 
2۔ نظموں کا 1 مجموعہ
3۔اردو شاعری کے 3 مجموعہ کلام 
4۔ کالمز کے2 مجموعہ کلام
❤فرانس میں  پہلی پاکستانی نسائی ادبی تنظیم "راہ ادب" کی بانی اور صدر ہوں۔
💖اعزازات ۔ 
 میری کتاب سراب دنیا پر ایک ایم فل کا مقالہ ۔ طالب علم نوید عمر (سیشن 2018ء تا 2020ء) صوابی یونیورسٹی پاکستان سے لکھ چکے ہیں ۔ 
1 بی ایس کا مقالہ ملتان سے مبین صاحب بہاوالدین زکریا یونیورسٹی سے لکھ چکے ہیں۔ 
1۔ دھن چوراسی ایوارڈ 
 چکوال پریس کلب 2015ء/
2۔حرا فاونڈیشن شیلڈ 2017ء/
3۔کاروان حوا اعزازی شیلڈ 2019ء/
4۔ دیار خان فاونڈیشن شیلڈ 2019ء/
 5۔عاشق رندھاوی ایوارڈ 2020ء/
6- نزوا تعریفی سند 
7۔ گلوبل رائیٹرز ایسوسی ایشن تعریفی شیلڈ اور سند فروری 2023ء
  اور بہت سے دیگر اسناد۔۔۔۔
❤موجودگی ۔
 ریختہ ۔ اردو پوائنٹ ۔ یوٹیوب ، گوگل، فیس بک، ٹک ٹاک،  ٹوئیٹر

🌹میرا ویب پر کام دیکھنا ہو تو میرا بلاگ سائیڈ حاضر  ہے
MumtazMalikParis.BlogSpot.com
           --------
میری ویب سائیٹ
MumtazMalikParis.Com
          -------
ڈاک کا پتہ۔ پوسٹل ایڈریس
Mumtaz Malik
79avenue de Rosny
Villemomble 93250
Paris France
         --------
میرا برقی پتہ ۔ میلنگ ایڈریس
MumtazMalik222@gmail.com
           ---------
اور کچھ ......


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/