ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

پیر، 15 مئی، 2017

● کتابیں ۔ تعارف ۔ ممتازملک



تعارف 

ممتاز ملک . پیرس              

 



14 اگست 2023ء تعریفی خط بنام ممتازملک۔ برائے پاکستان ایمبیسی پیرس فرانس ۔ بدست سفیر پاکستان جناب عاصم افتخار صاحب ۔ 







پیدائشی نام۔ ❤
ممتازملک 
قلمی نام۔ ❤
ممتازملک
تخلص۔ 
ممتاز ❤
❤پیدائش ۔ 
راولپنڈی ،پاکستان  
💛تاریخ پیدائش۔ 
22 فروری 1971ء
💚مقام پیدائش۔
سول اسپتال راولپنڈی 
❤بہن بھائی۔
4 بھائیوں کی اکلوتی بہن ہوں ۔
پانچ بہن بھائیوں میں میرا نمبر دوسرا ہے۔
❤والد ۔ 
ملک خالد لطیف 
پنجابی (قطب شاہی اعوان) ملک تھے ۔
 🖤(وفات۔23 دسمبر1996ء)
❤والدہ ۔ 
خورشید بیگم 
 مالاکنڈ کی پختون تھیں ۔
🖤(وفات۔21مارچ 1999ء)
❤سکولنگ۔ 
گورنمنٹ گرلز ہائی سکول نمبر 2 ۔ مری روڈ راولپنڈی 
ٹاہلی شاہاں کے سامنے ۔ 
💔تعلیم۔
ایف اے ۔ بی اے پرائیویٹ 
💔گھر کا ماحول ۔
انتہائی سخت ، بیرحمانہ 
❤شادی۔ 
7 جنوری 1996ء کو لاہور کے شیخ محمد اختر صاحب (مکمل ارینج میرج) کیساتھ ہوئی ۔ 
💕💖بچے ۔ 
3 ۔ دو بیٹیاں ۔ ایک بیٹا 
🧡ہجرت
7مارچ 1998ء میں اپنے شوہر کے پاس فرانس گئی . تب سے یہیں مقیم ہوں. 
💚میرے کام۔
16 سال تک 1998ء سے 2014ء تک ایک مذہبی ادارے سے وابستہ رہی اور بطور استاد ، خدمتگار ، لکھاری، نعت خواں ،جنرل سیکرٹری اور سٹیج سیکٹری کے فرائض سر انجام دیئے۔ 
میں شاعرہ , کالمنگار , لکھاری, نعت خواں اور آن دیسی ٹی وی (ویب ٹی وی ۔ فرانس ) کے پروگرام "انداز فکر" کی میزبان اور لکھاری  ہوں ۔ 
اس  پروگرام کی 29 اقساط یو ٹیوب پر بھی دستیاب ہے ۔ جس میں مختلف سماجی اور اخلاقی موضوعات پر آسان ترین زبان میں ایک عام انداز فکر میں اصلاح معاشرہ کے نقطہء نظر سے بات کی گئی ہے ۔۔
💙میزبانی
ٹی وی ہوسٹ(ondesi tv) 
29 پروگرام" انداز فکر: کے نام سے کر چکی ہوں ۔
آن لائن عالمی مشاعروں کی نظامت ۔
💜 عملا
 سوشل ورکر ہوں .
💖مجھے تلاش کیجیئے
اردو کی سب سے بڑی ویب سائیٹ "ریختہ "اور "اردو پوائنٹ" پر بھی میرا کلام موجود ہے ۔  فیس بک ،یو ٹیوب ، گوگل ، ٹک ٹاک ۔انسٹاگرام ، ٹیوٹر بھی بھی مجھے ڈھونڈا جا سکتا ہے ۔ 
💖تخلیقات۔
اب تک میری 8 کتابیں شائع ہو چکی ہیں .

1-مدت ہوئی عورت ہوئے
اردو شعری مجموعہ کلام 
        (2011ء)
2-میرے دل کا قلندر بولے 
اردو شعری مجموعہ کلام 
       (2014ء)
3۔ سچ تو یہ ہے 
کالمز کا مجموعہ 
       (2016ء )
4- اے شہہ محترم 
(صلی اللہ علیہِ وسلم) 
حمدیہ و نعتیہ مجموعہ کلام 
        (2019)
5-   "سراب دنیا "
اردو شعری مجموعہ کلام 
 (2020ء).
6- لوح غیر محفوظ 
مجموعہ مضامین (2022ء) 
7- او جھلیا 
پنجابی شعری مجموعہ کلام۔              (2023ء)
8۔ اور وہ چلا گیا 
اردو شعری مجموعہ کلام 
         (2024ء)
9۔ قطرہ قطرہ قطرہ 
افسانے۔ سچی کہانیاں 
       (2024ء)
زیر طبع کتب: 8

 الحمداللہ  اس وقت چالیس سے زیادہ ویب نیوز  سائیٹس پر میرے کالمز شائع ہو رہے ہیں جن میں 
جنگ اوورسیز ، ڈیلی پکار ، دی جائزہ ، آذاد دنیا،  عالمی اخبار ، اور بہت سے دوسرے شامل ہیں ۔ 
💚فرانس کے شہر پیرس میں پاکستانی خواتین کی پہلی ادبی تنظیم "راہ ادب "  کی بانی اور اس کی صدر بھی ہوں ۔ 
💐 اعزازات ۔ 
 میری کتاب سراب دنیا پر ایک ایم فل کا مقالہ ۔ طالب علم نوید عمر (سیشن 2018ء تا 2020ء) صوابی یونیورسٹی پاکستان سے لکھ چکے ہیں ۔ 


1۔ دھن چوراسی ایوارڈ 
 چکوال پریس کلب 2015ء/
2۔حرا فاونڈیشن شیلڈ 2017ء/
3۔کاروان حوا اعزازی شیلڈ 2019ء/

4۔ دیار خان فاونڈیشن شیلڈ 2019ء/
 5۔عاشق رندھاوی ایوارڈ 2020ء/
6. نزوا تعریفی سند 2023ء/
  اور بہت سے دیگر اسناد۔۔۔۔







💙 بلاگر ہوں ۔ 
  انٹرنیٹ پر  ہمارا بلاگ سائیڈ آپ کے لیئے تمام شائع مواد مفت پیش کرتا ہے .
MumtazMalikPairs.BlogS
pot.com
میری ویب سائیٹ ہے:
MumtazMalikParis.Com



1- شعری مجموعہ 
مدت ہوئی عورت ہوئے
 (2011)
۔۔۔۔۔


2- شعری مجموعہ 
میرے دل کا قلندر بولے 
 (2014ء)
۔۔۔۔۔۔۔


3- کالمز کا مجموعہ 
سچ تو یہ ہے 
 (2016ء)
.........


4- نعتیہ مجموعہ کلام 
(2019ء)
۔۔۔۔۔۔۔
-5
شعری مجموعہ کلام
                  (2020ء)                       
-----


6۔ او جھلیا
پنجابی شعری مجموعہ کلام
(2022ء)
                    --------


           7. لوح غیر محفوظ 
               کالمز کا مجموعہ
                    (2023ء) 
------


8۔ اور وہ چلا گیا
اردو شعری مجموعہ کلام 
(2024ء)
۔۔۔۔۔۔۔
9۔ قطرہ قطرہ زندگی 
افسانے۔سچی کہانیاں 
۔۔۔۔۔۔۔۔
بھارتی اور پاکستانی پنجابی شعراء کا مشترکہ دو مجموعہ کلام سانجھیاں سوچاں ،
پنجابی شاعراں دی چون، کی تقریب رونمائی
3مارچ 2023ء
ممتازملک کے کلام بھی ان کتابوں کا حصہ بنے ۔







●●●




کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/