ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

ہفتہ، 17 نومبر، 2012

● [10] حسنِ خیال / شاعری ۔ مدت ہوئی عورت ہوئے


حسن خیال

            

           (10) حسنِ خیال      

HUSN E KHAYAL

اے میرے دل آج چلتےہیں وہیں
ay mere dl aaj chalte hain wahin
ہوں صدائیں قُمریوں کی دلنشیں
hon sadaein qumrion ki dlnasheen
کوئ ہم کو نہ پریشاں کر سکے
koi hum ko na parishan kr sake
غم جہاں پر ہوں نہیں پردہ نشیں
gham jahan pr hoon nahin perda nasheen
پُرسکوں ہوں ہر طرف خاموشیاں
pur sokoon hoon hr traf khamoshian
ساعتیں ہوں بس حیاتِ آفریں
saetain hoon bus hayat e aafrin
گُل سے بُلبل جب کریں اٹھکیلیاں
gul se bulbul jb karain athkaelian
نہ ہوس گیری ہو اور نہ بے یقیں
na hawas giri ho aur na be yaqeen
پھول سے کر دیں جُدا کانٹوں کا غم
phool se kr dain juda kantoon ka gham
کوئ اندیشہ چُبھن کا ہو نہیں
koi andaesha chubhan ka ho nahin
کس قدر ممّتاز دلکش ہے خیال
ks qader Mumtaz dlkash hai khayal
بادلوں پر چل رہی ہوں میں کہیں
badloon pr chal rahi hoon main kahin
●●●
کلام:ممتازملک 
مجموعہ کلام:
مدت ہوئی عورت ہوئے 
اشاعت:2011ء
●●●

 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/