ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

ہفتہ، 14 مئی، 2022

√ مختصر تعارف ۔ ممتازملک



      مختصرتعارف  
      (ممتازملک۔پیرس)              

💛پیدائشی نام۔ ممتازملک 
💚قلمی نام۔ ممتازملک
💛تخلص۔ ممتاز 
💚ولد ۔ ملک خالد لطیف (مرحوم/ 23/12/1996)
💚والدہ۔ خورشید بیگم (مرحومہ/ 21/3/1999)
❤پیدائش ۔ 
راولپنڈی ،پاکستان 
💛تاریخ پیدائش۔ 
22 فروری 1971ء 
❤سکولنگ۔ 
گورنمنٹ گرلز ہائی سکول نمبر 2 ۔ مری روڈ راولپنڈی 
ٹاہلی شاہاں کے سامنے ۔ 
💔تعلیم۔
ایف اے ۔ بی اے پرائیویٹ ۔ 
مختلف ڈپلوماز 
💕ازدواجی حیثیت ۔ شادی شدہ۔ 7جنوری 1996ء
😍بچے۔ 3
دو بیٹیاں۔ ایک بیٹا
🧡ہجرت
7مارچ 1998ء سے فرانس میں مقیم ہوں.
💚میرے شعبہ جات ۔
پیرس فرانس  میں 1998ء سے لیکر 2014 ء تک  بحیثیت استاد ، 
 سماجی خدمتگار ، جنرل سیکرٹری۔ سٹیج سیکرٹری ، نعت خواں، منتظم  ایک مذہبی ادارے کیساتھ منسلک رہی ۔ 
💛2010 ء سے میں باقاعدہ شاعری اور لکھانے لکھانے کے ساتھ منسلک ہو گئی۔ اور اپنی پہلی شعری تخلیق بنام "مدت ہوئی عورت ہوئے" سے اپنے ادبی سفر کا آغاز کیا ۔ 
❤️میں شاعرہ , کالمنگار , لکھاری, نعت خواں ہوں ۔
❤️2007ء میں راولپنڈی سے گورنمنٹ انسٹیٹیوٹ سے بیوٹیشن کا باقاعدہ ڈپلومہ کیا ہے۔ 
❤️میزبانی
ٹی وی ہوسٹ(ondesi tv) 
 آن دیسی ٹی وی (ویب ٹی وی ۔ فرانس )  کی میزبان اور لکھاری۔ 
اس  پروگرام کی 29 اقساط یو ٹیوب پر بھی دستیاب ہے ۔ جس میں مختلف سماجی اور اخلاقی موضوعات پر آسان ترین زبان میں ایک عام انداز فکر میں اصلاح معاشرہ کے نقطہء نظر سے بات کی گئی ہے ۔۔
💜 عملا
 سوشل ورکر ہوں۔
💚مصروفیات ۔ 
گھرداری، ویب ٹی وی ہوسٹنگ ( ondesi tv)
تربیتی لیکچرز دینا، پروگرام ہوسٹنگ ، شاعری،  کالمنگاری، کوٹیشنز لکھنا، نعت خوانی ، افسانے اور کہانیاں لکھنا ۔ عالمی مشاعروں کی نظامت و نقابت 
💖مجھے تلاش کیجیئے
اردو کی سب سے بڑی ویب سائیٹ "ریختہ "اور "اردو پوائنٹ" پر بھی میرا کلام موجود ہے ۔  فیس بک ۔ ٹک ٹاک ۔ یو ٹیوب ، گوگل ، انسٹاگرام ، ٹیوٹر بھی بھی مجھے ڈھونڈا جا سکتا ہے ۔ 
💖تخلیقات۔
اب تک میری8 کتابیں شائع ہو چکی ہیں .
1- اردو شعری مجموعہ 
مدت ہوئی عورت ہوئے
 (2011ء)
2- اردو شعری مجموعہ 
میرے دل کا قلندر بولے 
 (2014ء)
3- کالمز کا مجموعہ 
سچ تو یہ ہے 
 (2016ء )
4- اے شہہ محترم 
(صلی اللہ علیہ وسلم) 
 نعتیہ مجموعہ کلام (2019ء)
5- "سراب دنیا " 
اردو شعری مجموعہ کلام (2020ء).
6. "او جھلیا "۔ 
پنجابی شعری مجموعہ کلام ۔ (2022ء)
7- "لوح غیر محفوظ" ۔
 مجموعہ مضامین (2023ء)
8۔ "اور وہ چلا گیا" ۔  
اردو شعری مجموعہ کلام (2024ء)

زیر طبع کتب: 8
 الحمداللہ  اس وقت 80 سے زیادہ ویب نیوز  سائیٹس پر میرے کالمز شائع ہو رہے ہیں جن میں 
جنگ اوورسیز ، ڈیلی پکار ، دی جائزہ ، آذاد دنیا،  عالمی اخبار ، اور بہت سے دوسرے شامل ہیں ۔ 
💚فرانس کے شہر پیرس میں پاکستانی خواتین کی پہلی ادبی تنظیم "راہ ادب "  کی بانی اور اس کی صدر بھی ہوں ۔ 
💐 اعزازات ۔ 
 میری کتاب سراب دنیا پر ایک ایم فل کا مقالہ ۔ طالب علم نوید عمر (سیشن 2018ء تا 2020ء) صوابی یونیورسٹی پاکستان سے لکھ چکے ہیں ۔ 
1 مقالہ بی ایس کے طالب علم مبین  نے بہاوالدین زکریا یونیورسٹی ملتان سے لکھا ۔سراب دنیا پر
1۔ دھن چوراسی ایوارڈ 
 چکوال پریس کلب 2015ء/
2۔حرا فاونڈیشن شیلڈ 2017ء/
3۔کاروان حوا اعزازی شیلڈ 2019ء/
4۔ دیار خان فاونڈیشن شیلڈ 2019ء/
 5۔عاشق رندھاوی ایوارڈ 2020ء/
6۔ الفانوس ایوارڈ 2022ء/ گوجرانوالہ 
گلوبل رائیٹرز ایسوسی ایشن اٹلی۔ سند سپاس ۔ اکتوبر 2023ء
گلوبل رائیٹرز ایسوسی ایشن اٹلی ۔
شیلڈ 
 فروری 2024ء
  اور بہت سے دیگر اسناد۔۔۔۔
💙 بلاگر ہوں ۔ 
  انٹرنیٹ پر  ہمارا بلاگ سائیڈ آپ کے لیئے تمام شائع مواد مفت پیش کرتا ہے .
MumtazMalikPairs.BlogSpot.com
            ------
میری ویب سائیٹ 
MumtazMalikParis.com
             -------
میرے آفیشل پیجز فیس بک پر 
ممتازملک۔ پوئٹس
https://www.facebook.com/profile.php?id=100050262589168
             ۔۔۔۔۔۔۔
ممتازملک آفیشل کا لنک
https://www.facebook.com/profile.php?id=100050310646875
                   ۔۔۔۔۔۔۔
ممتازملک فیس بک پیج کا لنک
https://www.facebook.com/mumtaz.malik.714
                   ۔۔۔۔۔۔۔۔

میرا ڈاک کا پتہ۔ پوسٹل ایڈریس
Mumtaz Malik
79avenue de Rosny
93250 Villemomble
Paris France
           ---------
برقی پتہ ۔ میلنگ ایڈریس
MumtazMalik222@gmail.com  
                  ●●●

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/