ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

منگل، 27 فروری، 2024

@ سیلفی سٹک/ پنجابی کلام ۔ او جھلیا

         سیلفی سٹک      

 سیلفی سٹک میری  کار وچ رہ گئی
دھکا لگا دل نوں خورے کنج سہہ گئی
مینوں لگے سوہنی جئی سہیلی جیویں رس کے
بے پرواہی ہتھوں  راہ وچ بے گئی
سیلفی سٹک میری کار وچ رہ گئی 

محفل دی یادگاری محفوظ ہووے کنج
کنوں سمجھاواں فون کدروں او پھڑے کنج
ہتھ چہ ہزاراں دا موبیل جنے پھڑیا 
فوٹو دے رزلٹ ویکھ فٹے منہ کہہ گئی
سیلفی سٹک میری کار وچ رہ گئی 

موبیل پھڑایا میں جیڑی کو سیانی لگی
فوٹو دا رزلٹ ویکھ کڑی مینوں کانی لگی
سر سی تے پیر نہیں پیر سی تے منہ غیب
غصہ آیا ایڈا اونہوں بڑا کج کہہ گئی
سیلفی سٹک میری کار وچ رہ گئی 


سیلفی سٹک میری تو تے میری جان ایں 
فوٹوواں دے اینگلاں دی تو ہی تے شان ایں 
بڑی یاد آئی مینوں سیلفی سٹک دی 
کسے دی محتاجی پیڑی اج جیڑی سہہ گئی
سیلفی سٹک میری کار وچ رہ گئی 
            
        ●●●۔    



کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/