ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

بدھ، 16 اگست، 2017

فیس بک پر میاں سے اشتہاری محبت......



فیس بک پر میاں سے اشتہاری محبت
ممتاز ملک 


جی ہاں
سیم یہ ہی سوال  مجھ سے بھی  اکثر جلتی ہوئی خواتین پوچھتی ہیں کہ آپ کے شوہر آپ کے ساتھ کیوں نظر نہیں آتے . آپ فیس بک پر انکے ساتھ پھولوں اور غباروں والی پک کیوں نہیں لگاتی ہیں ......
تو میں نے کہا 
بہن میرے گھر میں جمہوریت ہے الحمداللہ 
نہ میں میاں کی چوکیداری کرتی ہوں نہ وہ میرا دم چھلہ ہے . وہ اپنا کام کرتے ہیں میں اپنا کام کرتی ہوں.  اور میرا کام ہی اس بات کا ثبوت ہے کہ ہم دونوں ایکدوسرے پر اعتبار بھی کرتے ہیں اور پیار بھی ..


مجھے تو ایک ہی بات سمجھ میں آتی ہے  
کہ
گھر میں کوئی محبت کو ترسا ہو تو وہ اکثر گھر سے باہر بھرپور محبت کا دکھاوا کر کے لاشعوری طور پر لوگوں کو نہیں اپنے آپ کو محبت کا دھوکہ دے رہا ہوتا ہے  کہ 
.سب اچھا ہے
سب اچھا ہے 
حالانکہ ضرورت گھر کے اندر اپنے رشتے کو مضبوط بنانے کی ہے. 
...........................


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/