ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

پیر، 10 اپریل، 2017

انٹرویو / ممتاز ملک بائے سید اعظم شاہ


انٹرویو برائے سید اعظم شاہ 
https://www.facebook.com/azam.shah.9212301

Shairi kaisay shuroo kee?
پتہ نہیں 
جب سے شعور کی سیڑھی پر قدم رکھا ہے خود کو لفظوں کو آگے پیچھے گھماتے دیکھا یے . دوستوں نے اسے شاعری  کہا 
کبھی نثر

شاعری کے لیے محبت ضروری ہے؟
محبت تو ہر کام کے لیئے ضروری ہے 
لیکن شاعری کے لیئے حساسیت بہت ضروری ہے

Aap ko kabi mohabbat huwi?
ہاں مجھے میرے ہر رشتے سے محبت رہی ..لیکن جوابی محبت شاید میرے نصیب میں کبھی نہیں لکھی گئی تھی...
میرے حالات زندگی  میں یہ روایتی محبت کے لیئے نہ تو جگہ تھی نہ فرصت

محبت کیا ہے؟
کسی سے اپنے تعلق کو  خاص  محسوس کرنا . ...اس کی خوشی اور غمی آپ کو دل سے محسوس ہو اور آپ پر وہ اثرانداز ہو.
جب کسی کا نہ ہونا آپ کو اپنا آپ ادھورا دکھائے ...تو جان لیں کہ آپ کو اس شخص سے محبت  یو گئی ہے.

اور جب کسی سے سارا دن اور ساری رات باتیں کرنے کا دل کرے تو؟
تو اپنا نفسیاتی معائنہ کروانا چاہیئے کیونکہ یہ محبت کے دائرے سے نکل کر جنون کے دائرے میں داخل ہوتی حالت ہے
آپ کس موضوع پر زیادہ شاعری کرتی ہیں؟
میری شاعری رشتوں کے گرد گھومتی ہے 
یا پھر صوفی رنگ میں  ہے  جو انسان کو کائنات اور اس دنیا میں اپنا مقام اور ذمہ داری یاد دلاتی ہے .

مزاحمتی شاعری کرتی ہیں؟
ہیں وہ بھی ہے

Habibi Jalib ko parha
جی ہاں 
حبیب جالب ، منیر نیازی ، محسن نقوی میرے پسندیدہ شعراء رہے ہیں

مزاحتمی شعرا ہیں.....
جی ہاں خصوصا جالب ..
خاص طور پر اگر وہ 
*ایسے دستور کو میں نہیں مانتا 
*ڈرتے ہیں بندوقوں والے ایک نہتی لڑکی سے
*پاوں ننگے ہیں بے نظیروں کے علاوہ کچھ نہ بھی لکھتے تو بھی مزاحمتی شاعری میں  ان کا مقام کوئی کم نہی کر سکتا.

مشاغل کیا ہیں آپ کے ؟
لکھنے لکھانے  اور پڑھنے کے علاوہ میں ایک اچھی کک ہوں .
سلائی ، کڑھائی، ڈیکوریشن،
پینٹ کرنا خواہ کاغذ پر یا کپڑے پر ...
مجھے بہت اچھالگتاہے 
گارڈنگ سے بھی مجھے خوشی ملتی ہے
اپنی بات کو نوجوانوں تک پہنچانا اور ان کو ٹھیک باتوں کی جانب راغب کرنا اپنے دلائل سے ..
میں  اسے وقت کا تقاضا بھی سمجھتی ہوں اہم بھی. .
جب سے بڑوں  نے نوجوانوں سے مکالمہ ختم کیا ہے ہماری تہذیب اور دین دونوں کی ہی حالت بگڑ چکی ہے

رنگ کون سا پسند ہے؟
یہ بہت مشکل سوال ہے 
مجھے ہر سال ایک نیا رنگ زرا زیادہ اچھالگتاہے 
لیکن عموما مجھے ہر رنگ اچھا لگتاہے . میں کسی ایک رنگ  کا نام نہیں لے  سکتی.

کھانے میں کیا اچھا لگتا ہے ؟
مجھے ہر صفائی سے بنی اچھی پکی ہوئی ڈش پسند ہے .. 
چاہے دال ہو، سبزی ہو ،گوشت ہو۔الحمداللہ
آپ کیسی کتابیں پڑھنا پسند کرتی ہیں؟ 
میں ہر طرح کی کتابیں پڑھنا پسند کرتی  ہوں.  یوں سمجھیں مجھے الفاظ سے عشق ہے. .
پھول کونسا پسند ہے؟
ویسے تو سبھی پھول خوبصورت اور اللہ کی صناعی کا اظہار ہوتے ہیں .
لیکن مجھے گلاب اور موتیا بہت پسند ہیں .
گلاب پسند ہے ۔
سرخ گلاب؟؟
سرخ، گلابی،پیلا اور سفید کی اپنی شان ہے..
حسن کے بارے میں کیا خیال ہے ؟

حسن کا معیار ہر ایک کے لیئے الگ ہوتا ہے .
میرے لیئے حسن اوورآل پرسنالیٹی میں ہوتا ہے .
kuch khawateen jaldi boori ho jati hain .... magar kuch 50 saal ki honay kay bawujood boht hee khoobsurat hoti hain ... iss ki kiya waja hai?
ایک بات یاد رکھیں جو خواتین اپنے شوہر کی بے توجہی خود پر طاری کر لیتی ہیں اور ان کی ذیادتی کو مقدر سمجھ کر اپنی خداداد صلاحیتوں کو کارپٹ  کے نیچے دبا دیتی ہیں وہ تیس سال کی عمر میں بھی بوڑھی ہو جاتی ہیں .
حدیث پاک ہے کہ
" غم آدھا بڑھاپے ہے " 
جبکہ جو خواتین صرف میاں کے انتظار میں  دروازے پر آنکھیں گاڑ کر بیٹھنے کے بجائے اپنے صلاحتیوں اور اپنے شوق کو عملی طور پر استعمال کرتی ہیں . وہ ایکٹیوو بھی رہتی ہیں اور جوان بھی اور اس کے ساتھ انہیں اپنے شوہر کی پذیرائی اور محبت بھی حاصل رہے تو سمجھیں سونے پر سہاگہ ہے ..
pehla sheir jab likha tau kiya feelings thein?
مجھے یاد نہیں کہ میں نے پہلا شعر کب کہا تھا ...
بلکہ مجھے آج بھی اپنے اشعار اچانک آمد ہوتے ہیں .انہیں میں فورا لکھ لیتی ہوں . اس کیفیت سے نکلنے کے بعد جب میں یہ اشعار پڑھتی ہوں تو خود میں حیران ہو جاتی ہوں کہ یہ واقعی میں نے لکھے ہیں  
zabardast
khawteen ko poora haq milna chahiye kay apni salahiyton ko buroo e kaar laaein

جو باپ بھائی یا شوہر ان خواتین کو یہ حق نہیں دیتے یقین جانیں وہ اللہ کی جانب سے ملے بڑے بڑے تحفوں  سے محروم ہو جاتے ہیں.  جو ان خواتین میں چھپے تھے
konsa dress acha lagta hai?
میرا پسندیدہ لباس ہے .
لمبا کرتا پاجامہ اور کھلا دوپٹہ

nice
aap ko Allah nay boht khoobsurti de rakhi hai
آداب عرض ہے
kabi tanhai ka ehsaas huwa?
ہاں بہت بار 
جب جس کو میری پشت پر ہونا چاہیئے تھا اکثر وہ وہاں  نہیں تھے.
.تو بہت زیادہ تنہائی محسوس ہوئی 
اس چیز نے بھی میرے کلام کو درد سے آشنا کیا.

kabi khayal aaya kay kisi kaa saath hona chahiye?
ہاں میں اکیلی کبھی نہیں تھی 
ہاں تنہا ضرور رہی .
ہمارے ہاں عورت کسی بھی رشتے میں جسم رہی ہے . سوچ اور ذہن کبھی نہیں رہی . اس لیئے ہمارے مردوں کو یہ بات کبھی سمجھ ہی نہیں آئی کہ اس عورت کو جذباتی طور پر کیسے ہینڈل کرنا ہے . یہیں وہ عورت میلے میں بھی تنہا ہو جاتی ہے .
آپ نے سنا ہو گا کہ 
میلے میں یہ دل اکیلا
یہ ہی سچ ہے...

Aurat ko aik mukammal mard chahiye hota hai jo sirf aur sirf usi ka ban kay rahey
عورت کو ہی کیوں ؟؟
ہر مرد کو بھی مکمل عورت چاہیئے جو صرف اس کی بن کر رہے...
سو ہر انسان وفا چاہتاہے اسے صرف عورت کیساتھ نتھی  نہیں کیا جا سکتا .

zabardast
mard ki konsi khoobi achi lagti hai?

اس کا کیرنگ مخلص اور وفادار ہونا
یا آج کی زبان میں 
شریف 
کماو
ٹکاو 
وسیع نظر
اوپن مائنڈڈ
Handsome ho???
اتنا کچھ ہو تو امانت چن بھی ہنڈسم لگنے لگتا ہے 

Do you like pant shirt in wearing?
ہاں ہم پینٹ شرٹ 
یا پینٹ کیساتھ لونگ سویٹر  پہنتے ہیں . 
ہر ملک کا پہناوا اسکے  موسم اور ضرورت کے حساب سے ہوتا ہے . 
یورپ میں یورپ کا لباس اور عرب میں عرب کا لباس. ..
that's good

how about your family?
میری شادی 96 میں ہوئی .
میرے شوہر بہت اچھے اور کوآپریٹوو انسان ہیں .
میری دو بیٹیاں 20/ 17 سال کی  اور ایک بیٹا 14 سال کا  ہے ماشااللہ 
سبھی پڑھ رہے ہیں ابھی

good.
age kiya hai aap ki?  .. exact

22/02/1971
Did anybody praise your beauty?
ہاں ہمیشہ ہر جگہ حسن کو سراہنے والے موجود ہوتے  ہیں 
لیکن مجھے خوشی تب ہوتی یے جب کوئی میرے کام کو سمجھتا اور اس کو پذیرائی بخشتا ہے

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/