ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

پیر، 3 دسمبر، 2018

پہلی سالگرہ باب دعا میگزین



پہلی سالگرہ مبارک باب دعا میگزین
تحریر:ممتازملک ۔پیرس 

ایک پڑھی لکھی باصلاحیت خاتون اگر کچھ کرنا چاہے تو اس کے لیئے گھر سے باہر نکلنا کوئی ضروری نہیں ہے وہ گھر بیٹھے بھی دنیا سے اپنے ہنر کا سکہ منوا سکتی ہے ۔ اس کا ثبوت مجھے دعا  علی سے رابطے کے بعد ہوا ۔ایک سال پہلے تک میں دعا علی کے نام سے واقف نہیں تھی میری کم علمی ۔ ایک روز مجھ سے واٹس اپ پر دعاعلی نے جب رابطہ کیا کہ وہ ایک ویب میگزین شروع کرنے جا رہی ہیں اور مجھے بھی اس میں شام ہونے کی دعوت سنا چاہتی ہیں ۔
 تو مجھے ان کا کام دیکھنے جاننے اور انہیں پڑھنے کا موقع ملا ۔ مجھے بیحد خوشی ہے کہ دعا علی  صرف باتوں کی حد تک کام کرنے والوں میں سے نہیں ہیں بلکہ عملی میدان میں اپنی محنت اور ان تھک محنت سے اپنا مقام بنانے والوں میں شامل ہیں ۔ ایک سال کیسے گزرا  پتہ ہی نہیں چلا لیکن ہر ماہ کی چار تاریخ کو باب دعا کے نام سے ایک خوبصورت شمارہ ہمارے سامنے بلاتعطل کے آتا رہا 
 ایک خاتون خانہ ، اک ماں اور ایک بیوی کے فرائض خوش اسلوبی سے نبھاتے ہوئے اس درجہ بہت سارے شمارے نکالنا کوئی مذاق نہیں ہے ۔ اور ہم میں سے ہر ایک کے بس کی بات ہی نہیں ہے ۔ دعا علی آپکو اور  باب دعا میگزین کے تمام قارئین کو باب دعا کی پہلی سالگرہ پر ڈھیروں مبارکباد ۔ خدا آپ کو مزید ترقی اور کامیابیوں سے نوازے ۔ آمین

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/