ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

منگل، 25 دسمبر، 2012

● [74] دُعا/ شاعری ۔ مدت ہوئی عورت ہوئے




(74)
  دُعا
            Doa    

اے خدا تجھ سے ہے فریاد مجھے لوگوں کی
بات میں ہوں تو دُعاؤں میں بھی شامل کر دے
ay khuda tujh se hai feryad mujge logon ki
bat mein hon to doaon mein bhi shamil kr de
عقل مندوں کی عطا کی ہے اگر صحبتِ خاص
عقل والوں میں بٹھا کر مجھے عاقل کر دے
aql mandon ki ata ki hai ager sohbate khas
aql walon mein bitha kr mjhe aqil kr de
ہوں نکمّی بڑی ایمان کے ہر درجے میں
مجھ کو ایمان کے ہر درجے میں کامل کر دے
hon nikammi bari iman k hr derje mein
mjh ko iman k hr derje mein kamil kr de
تیرے احکام کو مانوں میں اک عاشق بن کر
اپنے ہر حکم کا بس تُو مجھے عامل کر دے
tere ehkam ko manon main ik ashiq ban kr
 apne hr hukm ka bus tu mujhe amil kr de
میری دھڑکن کرے دھک دھک کے بجاۓ حق حق
تُو مجھے اپنے کرم کے لیئے قابل کر دے
meri dharkan kare dhak dhak k bajae haq haq
tu mujhe apne karam k liey qabil kr de
وہ جو اک دائرہء عشق بنا رکھا ہے
کبھی ممّتاز کو بھی اس میں تُو داخل کر دے
wo jo ik daira e ishq bana rakha hai
kabhi Mumtaz ko bhi is mein tu dakhil kr de
●●●
کلام: ممتازملک.پیرس 
مجموعہ کلام:
مدت ہوئی عورت ہوئے اشاعت:2011ء
●●●  
 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/