ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

اتوار، 21 اکتوبر، 2012

● [33] معصوم لڑکیاں/ شاعری ۔ مدت ہوئی عورت ہوئے


[33] معصوم لڑکیاں

MASOOM LARKIYAN


[33] معصوم لڑکیاں

MASOOM LARKIYAN

کتنا عجیب شخص ہے یہ جانتے ہوۓ
kitna ajeeb shakhs hai ye jante hoye
میں اور ہی گلی کی کسی راہگیر ہوں
main aur hi gali ki kisi rahgeer hoon
پھر بھی بچھا کے پھول میرا منتظر رہا
phir bhi bicha k phool mera muntazir raha
اور چاہتا ہےراستے بھی دلپذیر ہوں
aur chahta hai raste bhi dlpzir hoon
مجھ کو نہیں یہ وقت اِجازت ہے دے رہا
mujh ko nahi ye waqt ijazat hai de raha
ہنسنے سے میرےلوگ کئی اشک گیر ہوں
hany se mere loog kai ashqgeer hoon
اپنی خوشی سے کون جیا کون مر سکا
apni khushi se kon jia kon mer saka
یہ حادثے ہیں جاء بجاء جو بغلگیر ہوں
ye hadse hain ja bja jo baghlgeer hoon
معصوم لڑکیاں ہیں جوصیّاد و پنجرہ
masoom larkiyan hain jo syyad o pinjra
خود ڈھونڈتی ہیں خود ہی اسکی اسیر ہوں
khud dhondti hain khud hi os ki aseer hoon
ممّتاز کون اپنی خوشی سے یہ چاہے گا
Mumtaz kon apni khushi se ye chahe ga
دامن بھرے ہوں پھر بھی لہجے فقیر ہوں
daman bhare hoon phir bhi lehje fqeer hoon
●●●
کلام:ممتازملک 
:مجموعہ کلام 
مدت ہوئی عورت ہوئے 
:اشاعت 
2011ء
●●●


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/