ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

منگل، 30 اکتوبر، 2012

● [40] خواب/ شاعری ۔ مدت ہوئی عورت ہوئے


 [40] خواب

KHOWAB


کیوں خواب سے یوں اپنے جگایا گیا ہوں میں
kiyun khab se youn apne jgaya gaya hoon main
کیوں کر زمیں پہ لا کے گرایا گیا ہوں میں
kiun kr zamin pe la k giraya gaya hoon main
مجھ کو تخیلات کی دنیا میں لے چلو
mujh ko takhaulat ki dunya mein le chalo
کڑوی حقیقتو نہیں آیا گیا ہوں میں
karvi haqiqato nahi aaya gaya hoon main
پُرپیچ راستوں کا مسافر نہیں تھا میں
purpaich rastoon ka musafir nahi tha main
کس طرح اِس دیار میں لایا گیا ہوں میں
ks tarha is dyar mein laya gaya hoon main
منظر میری نظر کا بڑا دلنواز تھا
mnzer meri nazer ka bara dl nawaz tha
جس کو تباہ کر کے ستایا گیا ہوں میں
js ko tabah kr k staya gaya hoon main
دلکش سُروں کا میں تو نغمہ تھا دوستو
dilkash suroon ka main to naghma tha dosto
اب موت کے بھی ساز پہ گایا گیا ہوں میں
ab maut k bhi saaz pe gaya gya hoon main
سبزے کا مخمل اوڑہ کےلیٹا تھا بے خبر
sabze ka makhmal orh k leta tha be khaber
بارود کی دھمک سے اُٹھایا گیا ہوں میں
barood ki dhamak se othaya gaya hoon main
شفاف پانیوں کی طرح بہہ رہا تھا میں
shaffaf panion ki tarah beh raha tha main
نفرت کا جس میں زہر ملایا گیا ہوں میں
nafrat ka js mein zehr milaya gaya hoon main
اُونچی بلند چوٹی کھڑا تھا وقار سے
ounchi boland choti khara tha waqar se
ریشہ دوانیوں سے جھکایا گیا ہوں میں
resha dawaniyon se jhukaya gaya hoon main
مجھ کو سمندروں کی وسعت عزیز تھی
mujh ko smandaroon ki wossat aziz thi
کوزے میں اب بزور سمایا گیا ہوں میں
koze mein ab bazor samaya gaya hoon main
ہنسنے کو میرے نہ تھا بہانہ کوئی لازم
hansne ko mere na tha  bahana koi lazim
ممّتاز شدّتوں سے رُلایا گیا ہوں میں
Mumtaz  shiddatoon se rulaya gaya hoon main
●●●
کلام: ممتازملک 
:مجموعہ کلام
مدت ہوئی عورت ہوئے 
:اشاعت 
2011ء
●●●


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/