ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

منگل، 30 اکتوبر، 2012

بابا تیری باہیں/ شاعری ۔ سراب دنیا



بابا تیری باہیں


   بابا تیری باہوں کے سہارے پہ چلے ہم 
 لہجہ تیرا ہوتا تھا  میرے واسطے سرگم  

جس دن سے سمجھنے لگا دنیا کے مسائل
  اس دن سے تیری قدر  بلندی پہ ہے ہر دم

  دنیا جو میرا دل کبھی ٹھوکر میں پٹختی
  تُو سر پہ میرے ہاتھ کو رکھتا بڑا مدھم  

 اور مجھکو اٹھا کر تُو کھڑا کرتا برابر  
کہتا کہ زمانہ بڑا بے رحم ہے جانم

  ابا کے لیۓ  بڑھ کے کوئ تجھ سا نہیں ہے
  پر کیا کروں دکھلا نہیں سکتا میں اپنا غم

  جب باپ اپنے ذخم دکھانے لگے تم کو
   بیٹا ک بھی ہو سکتا نہیں دنیا میں سرگرم  

کونے میں کہیں جا کے میرے واسطے رویا
  پر سامنے میرے کبھی ہوتا نہ تھا برھم

  ممتاز جو طوفان  زمانے کے  چھپا کر
  بیٹے کے لیۓ باپ ہے اک عزم مصمم 

........................
 
 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/