ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

اتوار، 14 اکتوبر، 2012

● [6] باباکتنے اچھے ہو تم/ نظم ۔ مدت ہوئی عورت ہوئے


[6] باباکتنے اچھے ہو تم
 baba kitne ache ho tum


پہلی بار اِس دنیا میں سب سے پہلے
 pahli bar is dunya mein sab se pehle
تم میرے تھے
 tum mere the
پہلی بار میرے ہنسنے پر
 pehli bar mere hansne per
تم ہنستے تھے
 tum haste the
پہلی بار میرے رونے پر 
pahli bar mere rone per
تم چونکے تھے
 tum chonke the
پہلی بار میرے گرنے پر 
pahli bar mere girne per
تم دوڑے تھے 
tum dore the
پہلی بار میرے چلنے پر 
pahli bar mere chalne per
تم پھولے تھے 
tum phole the
پہلی بار جو میں جھولا 
pahli bar jo maine jhola
تیری باہوں کے جھولے تھے
 teri bahoon k jhoole the
پہلی بار ڈرا تھا جب میں 
pahli bar dara tha jab main
تیرے سینے میں چھپ کر 
 tere seene main chup kr
دنیا میں محفوظ ہمیشہ 
 dunya mein mehfooz hamesha
خود کو میں نے سمجھا
 khud ko main ne samjha
تیری سائیکل سے بھی ضروری 
teri sykil se bhi zurori
تھی وہ میری بائیک 
 thi wo meri baik
تیرے جوتے پھٹے تھے لیکن
 tere jute phate the lekin 
میرے پیروں میں نائیک
 mere pairoon mein naik
بدن پہ تیرے سالوں سال 
badan pe tere saloon sal
تھا اِک جوڑا 
tha ik jora
الماری میری
 almari meri
بھری ہوئی تھی 
bhari hooi thi
تیرے منہ میں فاقہ مستی 
tere monh mein faka masti
منہ میں میرے متنجن 
 monh mein mere motenjen
تو خود تو مزدور تھا لیکن
 tu khud to mazdoor tha lekin
میں تیرا شاہزادہ تھا
 main tera shahzada tha
بنا کسی مطلب کے سوچا
 bina kisi matlab k soocha
بابا تُو کتنا سادہ تھا 
baba tu kitna sada tha
آج بھی مجھ کو یاد ہے خوب 
aaj bhi mujh ko yaad hai khoob
تیری باہوں کے جھولے میں 
teri bahoon k jhoole main
میں پہلا جھولاجھولا تھا
 main pehla jhoola jhoola tha
تیرے سینے سے لگ کر میں
 tere seene se lag kr main
اپنا ہر غم بھولا تھا
 apna hr gham bhoola tha
●●●
کلام: ممتازملک 
مجموعہ کلام:
مدت ہوئی عورت 
اشاعت:2011ء 
●●●


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/