ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

جمعرات، 26 نومبر، 2020

● ممتازملک ‏کون ‏ہے؟ ‏رپورٹ ‏


      ممتازملک کون ہے؟
         (خصوصی رپورٹ)

 ●ممتاز ملک میری ماں جیسی ہیں۔
ادارہ منہاج القران فرانس کے موجودہ  صدر جناب بابر حسین صاحب ۔۔۔
ممتازملک میری بڑی بہن ہیں جن کی خدمات کا میں اعتراف کرتا ہوں ۔
ادارہ منہاج القران کے سرپرست اعلی جناب ظفر ککرالی صاحب۔۔
 
● میں  دو خواتین کی نعت بہت شوق سے سنتا ہوں ان میں ایک ممتازملک ہیں ۔جن کا کام میں ضرور دیکھتا اور پسند کرتا ہوں ۔ 
منہاج القران فرانس کے نائب میڈیا کوآرڈینیٹر طارق چوہدری صاحب ۔
 
ممتازملک میری بہن بھی ہیں اور میری بیٹی بھی ہیں ۔ 
منہاج القرآن کے سینیئر رفیق اور نائب صدر صوفی ارشد صاحب۔

 بروز جمعہ شام 6 بجے (13 نومبر 2020ء)پیرس کے ایک ریسٹورنٹ میں  میری کردار کشی کی غلیظ مہم کا اور  اس سارے ہنگامے کا اختتام اس میٹنگ پر کیسے ہوا؟ 
فرانس  میں پاکستانی کمیونٹی کی معزز ترین شخصیات کیساتھ   اس مسئلے پر صدر منہاج القران فرانس جناب راجہ بابر حسین  کی جانب سے رابطہ کیا گیا ۔ جن میں  خصوصا   جناب ابرار کیانی صاحب اور صاحبزادہ عتیق الرحمن صاحب سے درخواست کی گئی کہ وہ مجھ سے رابطہ کریں اور مجھ سے اس سارے معاملے کو ختم کرنے کی درخواست کریں ۔ لہذا ان دونوں معزز حضرات  نے  مجھ ( ممتاز ملک ) سے رابطہ کیا اور مجھ سے درخواست کی کہ فیس بک پر جو کچھ چل رہا ہے یہ کسی بھی فریق کے لئے بہتر نہیں ہے۔ خدا کے لئے اس کو ختم کیا جائے اور مل بیٹھ کر اس کا کوئی حل نکالا جائے۔
لہذا معروف کاروباری و سماجی شخصیت جناب ابرار کیانی صاحب  اور صاحبزادہ عتیق الرحمن صاحب کے اصرار پر یہ میٹنگ بلائی گئی ۔ جس میں آن دیسی ٹی وی کے سی ای او وقار ہاشمی صاحب نے بھی شرکت فرمائی۔ جبکہ ادراہ منہاج القران فرانس کی جانب سے 
موجودہ صدر بابر اعوان صاحب،
سرپرست اعلی جناب ظفر ککرالی صاحب، میڈیا کوآرڈینیٹر جناب طارق چوہدری صاحب، سینیئر نائب صدر صوفی ارشد صاحب شریک ہوئے۔ جنہوں نے منہاج القران کی جانب سے میری کردار کشی کی مہم کی مذمت کی اور میری خدمات کا کھلے دل سے اعتراف بھی کیا ۔ اور آئندہ کے لیئے ایسی گھٹیا مہمات کی حوصلہ شکنی پر ذور دیا ۔ انہوں  نے میری جانب سے  شیئر کردہ  کچھ پوسٹس پر الفاظ کے چناو پر اعتراض  کیا اور اسے حذف کرنے کی درخواست کی ۔ جسے میں نے خیر سگالی کے طور پر حذف کیا  اور اس بے دھیانی اور منہاج القران یا طاہرالقادری صاحب کے معتقدین کی دلآزاری پر معذرت کی ۔ آئندہ کے لیئے کوئی بھی پوسٹ شیئر کرنے میں احتیاط کی یقین دہانی بھی کروائی۔ 
پیرس فرانس کے آٹھ معتبر ترین لوگوں کے سامنے جب ممتازملک کو اتنی عزت اور احترام سے نوازہ جائے تو پھر اسے گالی دینے اور اس پر کیچڑ اچھالنے والے کسی بھی ایسے غلیظ شخص کو اپنے گریبان میں ضرور جھانک لینا چاہیئے کہ وہ کتنا پانی میں ہے ۔ کیونکہ پھر وہ یہ گالی ممتازملک کو نہیں بلکہ  صدر  بابر حسین صاحب  کی ماں کو دیگا ، 
منہاج القران کے محترم و معتبر سرپرست اعلی ظفر ککرالی صاحب کی بہن کو دیگا ، 
میڈیا کوآرڈینیٹر طارق چوہدری صاحب  کی بہن کو دیگا۔
سینیئر نائب صدر صوفی ارشد صاحب کی بیٹی کو دیگا۔
اور اتنا تو میرا بھی یقین ہے کہ میری سولہ سالہ خدمات کا کھلے دل سے اعتراف کرنے والے ان معززین میں اتنا دم بھی ہے اور اتنی غیرت بھی کہ وہ ایسے بکواس کرنے والے کا منہ توڑ جواب بھی دے  سکیں اور اسے اس کی اوقات بھی یاد دلا سکیں ۔ 
میٹنگ بہت ہی اچھے ماحول میں ہوئی ۔ جس کے آخر میں کمیونٹی کے اتحاد و اتفاق اور ایسی شرانگیزیوں سے بچنے کے لیئے معروف شاعر (اور سی ای او آن دیسی ٹی وی ) وقار ہاشمی صاحب نے دعائے خیر فرمائی۔ 
  رپورٹ: 
   (ممتازملک.پیرس)
                         ۔۔۔۔۔۔۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/