ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

پیر، 6 مارچ، 2017

ایک دعا کے دو ورژن


اسی دعا کا لیڈی ورژن ملاحظہ فرمائیں ...
( نوٹ -مرچی لگنا منع ہے )

بیوی کی دعا
نوک پلک سنوار کر 😜😜آہو

اے میرے پرودگار
میں  آپ سے میرے شوہر کے لیئے ہدایت و تقوی پاکدامنی اور ٹھڑک سے بے نیاز ہونے کا سوال کرتی ہوں .اس کے نیک  پرہیز گار متقی تہجد گزار اور زن مرید  بننے کی دعا کرتی ہوں .
اگر اس سے میرے حق میں کوئی غلطیاں،کوہیاں،اور گناہ سرزد ہو گئے ہوں تو میں اسے خود ہی دیکھ لوں گی آپ اسے معاف کر دیجیئے.
اے اللہ اس کو ہدایت عطا فرما دیجیئے اور ہدایت دینے کے بعد اس کے دل کو ٹیڑھی نظروں اور رنگین حرکتوں سے باز رکھیئے اور اسے اپنے پاس سے رحمت عطا فرما دیں کیونکہ اور تو ہر جگہ سے اپنی مرمت کروا چکا ہے .
یقینا آپ بہت بڑی عطا کرنے والے ہیں .
اے میرے پرودگار مجھے میرے شوہر اور میرے  بچوں  کو صراط مستقیم پر چلنے والا،نماز قائم کرنے والا بنا اور ہمیں استقامت عطا فرما.
اے اللہ میری اور میرے شوہر کیساتھ رحم و کرم والا، عافیت والا،اور فضل والا معاملہ فرما  کیونکہ خود اس سے تو مجھے ایسی امید بلکل بھی نہیں ہے اور  ہمیں آپس میں پیارومحبت اور اچھے اخلاق سے زندگی گزارنے کی توفیق عطا فرما. آمین ثمہ آمین
ممتازملک

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/