ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

ہفتہ، 4 مارچ، 2017

دوستو سنو/ پیغام


السلام علیکم

سبھی محترم  دوستوں سے گزارش ہے کہ
میرا کسی بھی سیاسی یا مذہبی پارٹی یا تنظیم سے کوئی تعلق نہیں ہے . اور اگر کوئی میرے بارے میں ایسی بات کہتا ہے تو وہ آپ سب کو گمراہ کر رہا ہے . میں ایک فری لانسر صحافی اور کالمنگار ہوں .
اور میں کسی بھی اخبار یا فرد کی نہ تو باقاعدہ  ملازم ہوں اور نہ  ہی کسی کے کنٹریکٹ میں ہوں . اس لیئے مجھے جن لوگوں نے اس بات پر مشورہ دیا کہ مجھے کب کس موضوع پر لکھنا چاہیئے ؟
تو ان سب کو مشترکہ جواب ہے
کہ آپ میرے ساتھ اپنے ادارے کا کنٹریکٹ کر لیجیئے اور میرے کالمز کی تنخواہ مقرر کر دیجیئے . پھر میں آپ کے دیئے ہوئے موضوعات پر لکھنے اور سب سے پہلے آپ کو بھیجنے کی بھی پابند ہونگی . 
اس کے بنا مجھے مجبور کرنے کی کوشش نہ کیجیئے. ..
اور میرے بارے میں خود سے پیشگوئی کرنے سے آپ کا کوئی بھلا ہوتا ہے  تو خوشی سے کیجیئے 
. ویسے ہماری زبان ہی ہمارا تعارف ہوتاہے . کوئی آپ کو بار بار مشتعل کریگا تو یاد رکھیں زبان تو اللہ نے ہر ایک کو دے رکھی ہے . لیکن تہذیب اور سائستگی ہمیں خود سے سیکھنی  ہوتی ہے . 
خوش رہیں.  سلامت رہیں. 
والسلام 
ممتازملک. پیرس

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/