ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

پیر، 24 دسمبر، 2012

● [49] میرا ملک جل رہا ہے/ شاعری ۔ مدت ہوئی عورت ہوئے








[49] میرا ملک جل رہا ہے
Mera mulk jal raha hai

وہ جو اِقتدار والوں کو کب سے پھل رہا ہے
wo jo iqtidar waloon ko kab se phal raha hai
کوئی تو اسے بچا لے میرا ملک جل رہا ہے
koi to ise bacha le mera mulk jal raha hai
جہاں سیاستوں کا گند تھا وہ گٹر اُبل رہا ہے
jahan siyaston ka gand tha wo gater ubal raha hai
میرا ملک جل رہا ہے میرا ملک جل رہا ہے
mera mulk jal raha hai mera mlk jal raha hai

جہاں باپ بھائیوں نے جانیں کئی لُٹائیں
jahan bap bhaiyon ne janein kai lotaien
جہاں مائیں اپنی چادر کو کفن بنا کے آئیں
jahan maein apni chader ko kafan bana k aaien
جہاں پہلا جھنڈا بہنوں کا ہی آنچل رہا ہے
jahan pehla jhanda behnoon ka hi aanchal raha hai
میرا ملک جل رہا ہے میرا ملک جل رہا ہے
mera mlk jal raha hai mera mlk jal raha hai

جہاں حکمران اپنی قبروں کو بھر رہے ہیں
jahan hukmran apni qabroon ko bher rahe hain
اُن کے ہی بچّے باہر کہیں عیش کر رہے ہیں
un k hi bachchey bahir kahin aish kr rahe hain
کوئی آکے میرے اندر میرا دل مسل رہا ہے
koi aa k mere ander mera dl masal raha hai
میرا ملک جل رہا ہے میرا ملک جل رہا ہے
mera mlk jal raha hai mera mlk jal raha hai

یہاں پیار اور محبّت کہیں کھو گیا ہے شاید
yahan pyar aur mohabbat kahin kho gaya hai shayad
اچھّے بھلے تھے ہم تو کچھ ہو گیا ہے شاید
achchey bhaley they hum to koch ho gaya hai shayad
جہاں ہر کسی کے دامن پہ لہو مچل رہا ہے
jahan hr kisi k daman pe laho machal raha ha
میرا ملک جل رہا ہے میرا ملک جل رہ ہے
mera mulk jal raha hai mera mlk jal raha hai

یہ بھرے جہاں میں میرا چھوٹا سا ایک گھر ہے
ye bhare jahan mein mera chota sa eik ghar hai
میں کہیں سے تھک کے آؤں پہنچوں جہاں وہ در ہے
main kahin se thak k aon pohonchon jahan wo dr hai
میرے ہاتھ سے وہی تو میرا در نکل رہا ہے
mere hath se wohi to mera dr nikal raha hai
میرا ملک جل رہا ہے میرا ملک جل رہا ہے
mera mlk jal raha hai mera mlk jal raha hai

جہاں چور اور لُٹیرے کھڑے ان پہ ہنس رہے ہیں
jahan chor aur lutaire khare on pe has rahe hain
لاچار لوگ اُن کے نعروں میں دھنس رہے ہیں
lachar log on k naron mein dhans rahe hain
ممّتاز مجھ سا عاشق کھڑا ہاتھ مل رہا ہے
Mumtaz mujh sa aashiq khara hath mal raha hai
میرا ملک جل رہا ہے میرا ملک جل رہا ہے
mera mulk jal raha hai mera mlk jal raha hai
●●●
کلام:ممتازملک.پیرس 
مجموعہ کلام:
مدت ہوئی عورت ہوئے
 اشاعت: 2011ء
●●●

 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/