ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

منگل، 30 اکتوبر، 2012

● [38) یہ مائیں کیوں مر جاتی ہیں/ شاعری ۔ مدت ہوئی عورت ہوئے


[38] یہ مائیں کیوں مر جاتی ہیں؟

yeh   maein   kyon   mer   jati     hain


پوچھ رہا ہے ننھا منّا بچہ مجھ سے
pooch raha hai nanha munna bchcha mujh se 


آنکھوں میں خوابوں کو بھر کر
aankhoon mein khaboon ko bher kr
پھر اِن میں کچھ سپنے دے کر
phir in mein kuch sapne de kr
مجھ کو اِک نئی راہ کھڑا کر
mujh ko ik nai rah khara kr
منزل کی پرچھائیں دے کر
manzil ki perchaein dy kr
چھپ سے کیوں چھُپ جاتی ہیں
chap se kiyon chup jati hain
یہ مائیں کیوں مر جاتی ہیں
ye maain kiyon mr jati hain

بستہ لیکر آج صبح جب
basta le kr aaj subah jab
میں اِسکول کو جاؤں گا
main iskool ko jaon ga
ماتھا چومنے والی کو جب
matha chomne wali ko jab
سامنے میں نہ پاؤں گا
samne main na paon ga
اُس کا لمس ہوائیں مجھ کو
os ka lams hawaein mojh ko
اب تک دے کر جاتی ہیں
ab tak de kr jati hain
یہ مائیں کیوں مر جاتی ہیں
ye maein kiyon mr jati hain

جب اِسکول سے آتا ہوں میں
jab iskool se aata hoon main
اُس کو پھر نہ پاتا ہوں میں
os ko phir na pata hoon main
تنہا بیٹھ کے ٹیبل پر
tanha baith k tabel pr
تنہا ہی کھانا کھاتا ہوں میں
tanha hi khana khata hoon main
لُقمہ بھی اب میرے منہ میں
luqma bhi ab mere monh mein
وہ تو رکھ نہ پاتی ہیں
wo to rakh na pati hain
یہ مائیں کیوں مر جاتی ہیں
ye maain kiyon mr jati hain

رات اکیلا بستر پر میں
raat akaila bister pr main
ہلکے سسکی لیتا ہوں
halke siski leta hoon
ہاتھ کو رکھ کر آنکھوں پر
hath ko rakh kr aankhoon pr
میں تجھ کو صدائیں دیتا ہوں
main tujh ko sdaein deta hoon
کیا میری آوازیں بھی اب
kia meri awazein bhi ab
تجھ تک پہنچ نہ پاتی ہیں
tujh tak pohonch na pati hain
یہ مائیں کیوں مر جاتی ہیں
ye maein kiyon mr jati hain

پہلے تو سینے سے اپنے
pehle tu seene se apne
مجھے لگا کر سوتی تھی
mujhe laga kr soti thi
چوٹ مجھے لگ جاتی تو
chout mujhe lag jati to
تُو مجھ سے پہلے روتی تھی
tu mujh se pehle roti thi
نیند مجھے نہ آتی تو
neend mujhe na aati to
رس کانوں میں ٹپکاتی ہیں
ras kanoon mein tapkati hain
یہ مائیں کیوں مر جاتی ہیں
ye maain kiyon mr jati hain

تیرے بعد میں جتنے سال جیا
tere baad main jitne saal jia
ہر لمحہ گنتی کرتا ہوں
hr lamha ginti krta hoon
تیری یاد کے لمحے جیتا ہوں
teri yaad k lamhe jita hoon
پھر اِس کے بعد میں مرتا ہوں
phir is k baad main mrta hoon
جو ٹیس ذہن میں اُٹھتی ہیں
jo tees zehen mein othti hain
دل تک وہ تڑپ کر جاتی ہیں
dl tak wo tarap kr jati hain
یہ مائیں کیوں مر جاتی ہیں
ye maain kiyon mr jati hain
●●●
کلام: ممتازملک 
:مجموعہ کلام
مدت ہوئی عورت ہوئے 
:اشاعت
2011ء
●●●

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/