ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

ہفتہ، 13 اکتوبر، 2012

●[ 1] حمدِباری تعالی/ Hamd/ مدت ہوئی عورت ہوئے



[ 1] حمدِباری تعالی  


HAMD E BARI TAALA
     



کہاں وہ وقت تھا کہ قرب میں قریب نہ تھا
kahan wo wqt tha k qurb mein qreeb na tha
کہاں یہ حال کہ ہر دم تیرے خیال میں ہوں
kahan ye haal k hr dum tere khayal mein hoon

زباں سے کرتا ہوں تیری وفا کا عہد مگر
zuban se krta hoon teri wafa ka ehd mgr
میں دل سے آج بھی شامل کسی وبال میں ہوں
main dl se aaj bhi shamil kisi wabal mein hoon

کسی کے واسطے چاہوں تجھے رِیا میں کروں
kisi k wastey chahoon tujhe ria main karoon
تیرے لۓ تجھے چاہوں اِسی کمال میں ہوں
tere liey tujhey chahoon isi kmal mein hoon

ہزاروں خواہشیں پل پل تُو میری پوری کرے
hazaroon khahishain pal pal tu meri puri kare
میں تیری ایک ہی خواہش پہ سوسوال میں ہوں
main teri aik hi khahish pe so swal mein hoon

تجھے میں سوچتا رہ جاؤں اور کھویا ہوا
tujhey main sochta reh jaoon or khoya howa
میری ہی روح سے اِک رشتہِ بحال میں ہوں
meri hi rooh se ik rishta e bahal mein hoon

وفا کی راہ میں اِک بار بڑھ چلیں جو قدم
wafa ki rah mein ik bar barrh chalain jo qadam

حیات کرنے شیاطین کی اُبال میں ہوں
hyat krne shayateen ki obal mein hoon

جو موت مجھ کو تیرے عشق میں نصیب ہوئ
jo mout mujh ko tere ishq mein naseeb hooi
نہیں ہے ہجر یہ ممّتاز اِک وِصال میں ہوں
●●●
       (کلام/ ممتازملک.پیرس) 
       (مجموعہ کلام/
            (مدت ہوئی عورت ہوئے)
                    اشاعت:(2011ء)
                       ●●●

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/