ممتازملک ۔ پیرس

ممتازملک ۔ پیرس
تصانیف : ممتازملک

منگل، 13 جون، 2017

انٹرویو / تفکر ڈاٹ کام . پہچان


http://www.tafacur.com/17731
السلام و علیکم!
امید ہے کہ آپ بخیریت ہوں گے۔ ہم نے تفکر ڈاٹ کام پر ایک نیا سلسلہ شروع کیا ہے، جس کے تحت فیس بک کے گروپ "پہچان" میں پہلے انترویوز لگائے جایں گے  اور پھر تفکر ویب سائیٹ پہ اسی انٹرویو کو شائع کیا جائے گا جو بعد میں کتابی شکل میں بھی دستیاب ہو گا۔
اسی سلسلے میں آپ کے لئے ایک سوالنامہ تیار کیا گیا ہے ۔ ازراہِ مہربانی اسے اپنے جوابات سے نواز کر ہمیں واپس بھیج دیں تا کہ اسے پہچان اور تفکر کی زینت بنایا جا سکے۔
( اگر آپ ان پیج یا یونی کوڈ اردو میںلکھ سکیں تو بہت بہتر ہے ورنہ سادے کاغذ پہ خوشخط تحریر بھی قابلِ قبول ہے)اپنی کچھ تصاویر بھی ارسال کیجئے
             پہچان(سوال نامہ)
1۔آپ کا پورا نام؟
   *ممتازملک
2۔کوئی قلمی نام؟
*ممتاز
3۔کہاں اور کب پیدا ہوئے؟
* 22 فروری 1971ء
  راولپنڈی پاکستان
4۔تعلیمی قابلیت؟
*بی اے
5۔ابتدائی تعلیم کہاں سے حاصل کی؟
  *گورنمنٹ گرلز ہائی سکول نمبر 2
  مری روڈ راولپنڈی
(جو اب ہائر سیکنڈری سکول ہو چکا ہے )
6۔اعلٰی تعلیم کہاں سے حاصل کی؟
*راولپنڈی، پرائیویٹ
7۔پیشہ؟
*ٹیچنگ ، کونسلنگ،سوشل ورک، شاعری،کالمنگاری
8-ادبی سفر کا اآغاز کب ہوا؟
* لکھنے اور شعر کہنے کا آغاز کب ہوا ؟یہ تو یاد نہیں لیکن اپنی تحریریں باقاعدہ عوامی طور ہر پیش کرنے کا آغاز ہوا 2008 جنوری سے .
9۔اگر آپ شاعر ہیں تو نظم اور غزل میں کس شاعر سے متاثر ہوئے؟
*ویسے تو مجھے ہر لکھنے والے کا کلام اچھا لگتا ہے اور دوسرے سے منفرد لگتا ہے لیکن
منیر نیازی ، محسن نقوی، حبیب جالب، فراز میرے پسندیدہ شاعر ہیں .
10۔کسی شاعر یا ادیب کا تلمذ اختیار کیا؟
  *میں کسی شاعر کا انداز اختیار کرنے کے بجائے اس بات پر یقین رکھتی ہوں کہ کسی بھی شعر کو پڑھتے ہوئے اگر اسی کے انداز میں آپ پر  بھی اسی لب و لہجے میں اشعار کی آمد شروع ہوتی ہے تو یہ آپ کا فرض ہے کہ اسے پڑھنے والوں کی امانت سمجھ کر  اپنے حصے کے طور پر پڑھنے والے کے سامنے پیش کر دیا جائے .
11۔ادب کی کونسی صنف زیادہ پسند ہے؟
  *یہ فیصلہ کرنا میرے لیئے مشکل ہے .کسی معاملے کو سنتے ہوئے یا سہتے ہوئے آپ پر کوئی کیفیت اشعار کی صورت اترنے لگتی ہے تو کبھی نثر  کی صورت وہ صفحات پر لفظ در لفظ دوڑنے لگتی ہے ..اس کیفیت سے نکلنے کے بعد پتہ چلتا ہے کہ صفحہ قرطاس پر عطا کرنے والے نے کیا بکھیرا ہے آپ کے ہاتھوں . شعر یا  نثر..
12۔ادب کی کس صنف میں زیادہ کام کیا؟
  *شاعری، نثر، کہانی سبھی ساتھ ساتھ ہی چل رہی ہیں ...کتابیں دیکھیں تو شاعری پر کام زیادہ نظر آئے گا اور کالمز کی تعداد دیکھیں  تو وہ اس سے زیادہ نظر آئیں گے .
13۔شعری تصانیف کی تعداد اور نام؟
  *اب تک میرے دو شعری مجموعے چھپ چکے ہیں جن کے نام ہیں
*مدت ہوئی عورت ہوئے (2011ء)
* میرے دل کا قلندر بولے( 2013 ء )
سات کتابیں چھپنے کی منتظر ہیں .
14۔نثری تصانیف کی تعداد اور نام؟
  *میرے کالمز کا ایک مجموعہ چھپ چکا ہے . جس کا نام ہے
  *سچ تو یہ ہے ( 2016 ء)
جبکہ چار کتابیں ابھی چھپنے کی منتظرہیں.
15۔اپنے خاندان کے حوالے سے کچھ بتائیے؟
میرے والد قطب شاہی اعوان ملک تھے. ملک خالد لطیف ان کا نام تھا  .ان کا انتقال دسمبر 1996ءمیں ہو گیا تھا .
میری والدہ کا تعلق پختون فیملی سے تھا . ان کا انتقال مارچ 1999ء میں ہو گیا تھا .
میں ایک ہی بہن ہوں.  جبکہ میرے چار بھائی ہیں . میں بہن بھائیوں میں دوسرے نمبر پر ہوں . 
16-ازدواجی حیثیت؟
  * 7جنوری 1996 ء میں میری شادی لاہور کی ایک شیخ فیملی میں ہوئی .  الحمداللہ میں اپنے شوہر شیخ محمد اختر صاحب کیساتھ ایک خوشگوار شادی شدہ زندگی گزار رہی ہوں . اوربے شک میری تمام کامیابیوں میں میرے شوہر کی حوصلہ افزائی اور ان کے دیئے اعتماد اور بھروسے کا بڑا ہاتھ ہے . جس کے لیئے میں ہمیشہ انہیں اس کا کریڈٹ دیتی ہوں .
17۔فیملی ممبرز کے بارے میں بتائیے؟
  * میرے ماشاءاللہ تین بچے ہیں . دو بیٹیاں اور ایک بیٹا ..
بڑی بیٹی نے ابھی گریجوایشن کمپلیٹ کی ہے .
دوسری بیٹی ابھی انٹر کر رہی ہیں  .
چھوٹا بیٹا نویں جماعت میں ہے .
18۔آج کل کہاں رہائش پزیر ہیں؟
میں شادی کے بعد 1998 ء سے ہی پیرس فرانس میں مستقل سکونت پذیر ہوں . میرے بچوں کی پیدائش بھی فرانس میں ہی ہوئی ہے . سوائے بڑی بیٹی کے . وہ ایک سال کی تھیں جب میں اسے لیکر اپنے شوہر  کے پاس فرانس آئی .
19۔بچپن کی کوئی خوبصورت یاد؟
کئی باتوں کے حوالے سے ہمارا بچپن بہت خاص رہا . ہمیں زیادہ گھومتے  پھرنے کی آزادی بلکل نہیں تھی . نہ ہی سہیلیاں بنانے کی اجازت تھی ..ہم حقیقا مارشل لاء میں بڑے ہوئے،  گھر میں بھی اور ملک میں بھی 
20۔ادبی سفر کے دواران میں کوئی خوبصورت واقعہ؟
ادبی سفر کے دوران میرا ہر پل اور ہر ایونٹ میرے لیئے یادگار ہے . جس کے لیئے میں اللہ پاک کی ہر لمحہ شکر گزار ہوں . میں سب کو عزت دیتی ہوں  اور سبھی نے مجھے بھی عزت سے نوازا ہے.  سب کچھ میری امید سے ہمیشہ ہی بڑھ کر رہا ہے . الحمداللہ
21۔آپ کے پسندیدہ مصنفین؟
ابن صفی ، آصف خان، یونس بٹ ، مشتاق احمد یوسفی، اشفاق احمد ، بانو قدسیہ ، عطاء الحق قاسمی اور بھی بہت سے ...
22۔اخبارات یا رسائل سے وابستگی؟
میں ہمیشہ ہی مطالعے شوقین رہی ہوں . اس لیئے مختلف  اخبارات سے وابستگی بھی ہے.
ویسے کتابوں کی دکان یا لائبریری  سے مجھے نکال کر لانا جوئے شیر لانے کے برابر ہے ..
23۔ادبی گروپ بندیوں اور مخالفت کا سامنا ہوا؟
  * بہت زیادہ ...باقاعدہ میرے نام اور فوٹو پر کراس بھی لگائے گئے کچھ محبت کرنے والوں کی طرف سے .
لیکن مجھے ہمیشہ ایک بات پر کامل یقین رہا ہے کہ اللہ نے جسے جس کام کے لیئے بھیجا ہے وہ اس  سے وہ کام جیسے چاہے کروا بھی لے گا اور منوا بھی لے گا
انشاءاللہ.  اور اس کی ایک مثال میں خود ہوں . وہ لوگ جو کبھی میری مخالف صف میں خوف بھڑکا کر کھڑے کیئے گئے تھے . آج وہ محبت سے عزت سے میرا ذکر کرتے ہیں تو یقین مانیئے اللہ کے حضور شرم سے نظریں نہیں اٹھا سکتی میں . بس یہ ہی کہتی ہوں
یہ بڑے کرم کے ہیں فیصلے یہ بڑے نصیب کی بات ہے
جسے چاہے اس کو نواز دے یہ در حبیب کی بات ہے
24۔ادب کے حوالے سے حکومتی پالیسی سے مطمئن ہیں؟
  *جی نہیں  ...
ہم بیرون ملک لکھنے والوں کو حکومت پاکستان نے اپنے کسی باقاعدہ دائرے میں شامل نہیں کیا . ہم اپنی کتابوں کو کیسے آسانی سے میلوں میں پہنچائیں. ہمیں اس کی کوئی رہنمائی حاصل نہیں ہے . ہماری کتابیں سیل کاونٹرز پر کیسے پہنچیں ؟ کچھ علم نہیں . ہم خود ہی پاکستان جائیں تو جو کچھ سمجھ پاتے ہیں وہ ہی اپنے کام اور پہچان کو سامنے لانے کے لیئے کرتے ہیں ورنہ جو نہیں جا سکتے وہ گمنام ہی  رہ جاتے ہیں .  اقرباء پروری کی آگ  نے بہت سے لکھاریوں کے کام کی چتائیں جلا دیں .
25۔اُردو ادب سے وابستہ لوگوں کے لیے کوئی پیغام؟
* ویسے تو میں  خود کو اس قابل نہیں سمجھتی کہ کسی کو کوئی پیغام دے سکوں ...لیکن اگر کوئی مجھے سننا چاہے تو اس سے یہ ہی گزارش ہے کہ اردو ہماری قومی زبان تو ہے ہی لیکن یہ دنیا کی بہت ہی مہذب، خوبصورت اور  مترنم زبان ہے . اس میں کام کرنا ہو تو پلیز اپنی اردو کا لہجہ اور تلفظ سب سے پہلے ٹھیک کیجیئے . اور خود کو ہر پل اپنی  تصیح کے لیئے تیار رکھیں . ورنہ آپ کا برا تلفظ اور برا  لہجہ آپ کی اردو کی خدمت تو کیا کریگا اس زبان کی بربادی کا سہرا ضرور آپ کے سر ہی بندھے گا .
26۔ہماری اس کاوش پر کچھ کہنا چاہیں گے؟
لکھنے والوں کے تعارف اور پہچان کو محفوظ کرنے کا یہ سلسلہ بہت ہی خوب صورت اور ضروری ہے . آپ کی اس کاوش کو میں خراج تحسین پیش کرتی ہوں . اللہ پاک آپکو مزید کامیابیوں سے نوازے . آمین
تاکہ ہم اپنے آنے والے نوجوانوں کے لیئے اپنے کام اور لکھاریوں کی ذاتی معلومات کو محفوظ کر سکیں .
27۔پہچان شعر یا تحریر؟
میرے پہلی کتاب کی ٹائٹل نظم ہی میری پہچان بنی. جو پیش  خدمت ہے .
(مدّت ہوئ عورت ہوۓ )
مجھ سے سہیلی نے کہا
ممتاز ایسا لکھتی جا
جس میں ہوں کچھ چوڑیوں
چھنکارکی باتیں
کچھ تزکرے ہوں چنریوِں کے
اِظہار کی باتیں
اُڑتے سنہری آنچلوں میں
موتیوں کی سی لڑی
پہلی وہ شیطانی میری
پہلی وہ جو میری ہنسی
بالی عمر کی دِلکشی
وہ بچپنے کی شوخیاں
خوابوں میں خواہش کے سراب
دھڑکن کی وہ سرگوشیاں
گوٹا کِناری ٹانکتے
اُنگلی میں سوئیوں کی چُبھن
دانتوں میں اُنگلی داب کر
ہوتی شروع پھر سے لگن
پہلی دفعہ دھڑکا تھا کب
یہ دل تجھے کچھ یاد ہے
وہ خوشبوؤں رنگوں کی دنیا
اب بھی کیا آباد ہے
میں نے کہا میری سکھی
دنیا کیا تو نے نہ تکی
مصروف اِتنی زندگی
کہ چُوڑیاں پہنی نہیں
جو چُنریاں رنگین تھیں
وہ دھوپ لیکراُڑ گیئں
میری عمر کی تتلیاں
اب اور جانِب مڑ گئیں
اب دوپٹوں پر کبھی نہ
گوٹا موتی ٹانکتی ہوں
سوئیاں ہاتھوں پر نہیں اب
د ل کو اپنے ٹانکتی ہوں
خوشبوؤں کے دیس سے
میں دُور اِتنی آگئ
جینے کی خاطر
 مرد سا
انداز میں اپنا گئ
رِشتوں کو ناطوں کو نبھاتے
فرض ادا کرتے ہوۓ
تُو نے جو چونکایا لگا
مدّت ہوئ عورت ......
http://www.tafacur.com/17731
                       -----------

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

شاعری / /مدت ہوئ عورت ہوۓ/ ممتاز قلم / سچ تو یہ ہے/ اے شہہ محترم/ سراب دنیا/ نظمیں/ پنجابی کلام/